04 May 2011

Bosanski Petrovac

Od utapanja spašena dva Petrovčanina

Mirsad Redžić priskočio u pomoć dječaku Meldinu Hujiću, a kad se i on počeo utapati spasio ga Senad Terzić

Zapušteni bazen u centru Bosanskog Petrovca
Da je Bosanski Petrovac grad junaka i u mirnodopskom periodu, dokazali su 2. maja Petrovčani Senad Terzić i Mirsad Redžić. Sve se odigralo u jutarnjim satima, kad su se Senad i njegova supruga Elma vraćali kući ulicom pored bazena.

- U prvi mah mi je izgledalo da se neko kupa, a Senad je shvatio šta se događa u momentu kad je poznanik pokušao zaustaviti naše vozilo povicima "Senade, brate, spašavaj, čovjek se utapa, a ja ne znam plivati." Koliko sam u strahu mogla primijetiti, bilo je tu ljudi, svi u panici, ali niko od njih nije se usudio ući u bazen. Ugledala sam Senada kako skida odjeću i spušta se prema bazenu, čovjek se utapao na sasvim drugom kraju.

Elma Terzić
U momentu kad je uspio stići do njega, Mirsad je već prestao davati znakove života. Senad ga je izvukao iz bazena, a tad su mu priskočili u pomoć prisutni građani. Moj suprug je rođen na Uni, odličan je plivač, a Bogu hvala, ni hrabrosti mu nije nedostajalo. Odmah je počeo oživljavati davljenika i dok nije stigla Prva pomoć uspio ga je vratiti u život - priča nam Senadova supruga Elma.

Svemu tome prethodio je pokušaj Mirsada Redžića da iz bazena spasi Meldina Hujića (14) koji je tog jutra došao na bazen da lovi ribu. Kad je nahranio ribe iz kante koju je donio, pokušao ju je isprati i pokliznuo se u bazen. Kaže, zna plivati ali je bilo nemoguće zbog mulja, trave i klizave podloge krenuti prema obali.

- Naišao je Mirsad, pruživši mi ruku okliznuo se i našao se pored mene u vodi. Jednim zamahom ruke uspio me je gurnuti prema obali. Pokušao je i drugi put, ali sam vidio kako ga voda vuče. Na obalu je dotrčao čovjek koji je na drugoj strani pecao i štapom me izvukao iz vode. Senad Terzić, koji je tad stigao krenuo je da spašava Mirsada. Dalje ništa ne znam jer sam trčao kući - priča Meldin.

Mirsad je tog jutra na svom motoru prolazio pored bazena. Ugledao je dječaka u bazenu i shvativši da je u životnoj opasnosti priskočio mu u pomoć. Međutim, zapušten, muljav bazen prekriven žabokrečinom (već dugo godina nije u funkciji) povukao ga je.


- Sjećam se da sam zgrabio Meldina i jednom ga gurnuo prema rubu bazena, pokušao sam i drugi put, ali već tad sam osjetio teret već sasvim natopljene garderobe, a mulj me je povlačio. Iako sam plivač, osjetio sam da gubim kontrolu i snagu. Pokušao sam skinuti nešto garderobe, ali, snaga me je sasvim izdala. Udahnuvši duboko, spremio sam se za kraj. Za divno čudo probudio sam se u bolnici. To je sve čega se sjećam - kaže Mirsad.

7 comments:

Anonymous said...

Kad će neko već jednom shvatiti da onu žabokrečinu treba ispustiti i oprati tu akumulaciju smeća. Izgleda naši općinari, svako jutro kad dođu na posao, otvore prozore u kancelarijama da im uđe svjež miris žabokrečine kako bi mogli uspješno obaviti svoje radne obaveze.

Habibe said...

Blago ovom co'jeku kad ima 'vako pametnu zenu.

Anonymous said...

23. i 24. narodni heroj. Trazite mjesto za njihove biste!

Anonymous said...

Sve najbolje Mirso I Senade praviste junaci

Sead said...

Ovakav podvig dvojice Petrovcana je logicna reakcija na jedinstvenu petrovacku situaciju. Moje cestitke obojici sugradjana u nadi da ce mnogi iz ove price nesto i nauciti, a i uciniti da se slicno ne bi ponovilo. Hvala.

Anonymous said...

Prava je steta sto ova dvojica nesretnika nisu imali privatno osiguranje. Sve dok nekome Opcina Bos. Petrovac ne isplati stetu za "ne daj boze" izgubljeni zivot ili tezu nezgodu, ovo ruglo nase carsije se nece rijesiti. Zivio nas nacelnik i cjelokupno opcinsko rukovodstvo zajedno sa opozicijom!

edoo said...

a gde je ovaj mali krenuo pecati ribu?u bazenu xaxaxaxaxaxaxaxaxax sam je kriv tako mu i treba sto nije kupio ribu kod balica...