Stjuardesa, za koju zna da se zove Katarina, nije joj htjela izaći ususret te je uslijedila prepirka tokom koje je, kaže Čustović, stjuardesa povisivala ton i neljubazno, između ostalog, govorila "ko ste vi da imate privilegije" te prijetila policijom i njoj i putniku, također iz Sarajeva, koji se umiješao u raspravu.
Naposljetku joj je pomogao stjuard koji ju je smjestio zajedno sa djecom, ali tokom leta nije, kaže, dobila ni čašu vode, a kćerki joj je zbog veoma neugodne situacije i pozlilo.
To, međutim, nije bio kraj, jer je po dolasku u Sarajevo saznala da nije stiglo njenih sedam kofera. Kada je prtljaga stigla sutradan, bio je skoro prazan, odnosno pokraden. Nedostajale su, kaže, dječja odjeća i obuća, tehničke stvari, igračke, kozmetika...
Sa zapisnikom sa Sarajevskog aerodroma otišla je u predstavništvo "Jat Airwaysa", gdje su je, kaže, dočekali ljubazno i rekli da će to poslati u Beograd, ali i da će sve to potrajati. Nakon desetak dana počela je zvati u njihov odjel za reklamacije u Beogradu i poslije više pokušaja dobila direktora koji joj se predstavio kao Žika Janićijević.
Nakon rasprave koja je ličila na cjenkanje, odlučili su joj uplatiti nadoknadu od 670 dolara, iako je, prema njenom izvještaju, vrijednost nestale robe 4.100 dolara.
- Govorio mi je da su stvari nestale u Londonu, da je za to kriv Bin Laden, a najgore je bilo kada je, citiram, rekao: "U Londonu rade Indijci i Pakistanci, razni šljam, a moraju i braća Srbi nešto da uzmu, ovdje je sirotinja" - govori Čustović.
Budući da je američka državljanka, Čustović se, dodaje, obratila i Veleposlanstvu SAD, koja joj je ponudila da razgovara s odvjetnikom koji zastupa njihove građane u našoj zemlji. Njega će, kaže, pozvati danas da vidi što dalje, a sa sarajevskim odvjetnikom priprema pritužbu i na stjuardesu.
No comments:
Post a Comment