18 June 2007

Nedžad Salković tužio Dokumentacioni centar RS

Osnovni sud u Banjoj Luci dvije godine ne odgovara
Pred sud pokušava dovesti autore jedne od najgnusnijih poslijeratnih laži

Poznati estradni umjetnik Nedžad Salković već pune dvije godine pokušava pred nadležni sud u Banjoj Luci dovesti autore jedne od najgnusnijih poslijeratnih laži plasiranih u medijima, a tiču se njegove ratne biografije i učešća u odbrani BiH.
Salković je, naime, Osnovnom sudu u u Banjoj Luci podnio tužbu protiv Vlade RS i njenog Dokumentacionog centra, koji su na svojoj zvaničnoj internet stranici, na strani 360 "Izvoda iz krivičnih prijava protiv optuženih za ratne zločine u BiH", objavili nevjerovatne laži, od kojih, kako sam kaže, "pamet stane svakom normalnom čovjeku".
Javni dokument

- Dokument je javan i u njemu stoji da je moj klijent Nedžad Salković odgovoran za organizovanje i učešće u sastavu vojne formacije "Patriotske lige" u Tuzli, te za napad na vojnu kolonu pripadnika JNA u tadašnjoj Skojevskoj ulici 15. maja 1992. godine, kojom prilikom je, po njima, ubijeno 200 vojnika i starješina JNA, a 140 pripadnika JNA zarobljeno i odvedeno u logore i zatvore. U dokumentu se tvrdi da je Nedžad Salković zajedno s drugima učestvovao u zvjerskom mučenju - odsijecanju dijelova tijela tih navodnih zarobljenika kao što su spolni organi, ubijanju ispaljivanjem metka u anus, da je zarobljene žene sa ostalima silovao te vršio druga zvjerska mučenja - kaže za naš list Amir Omerčehajić, advokat Nedžada Salkovića.
Nema rasprave

Omerčehajić navodi da već pune dvije godine od dana podnošenja tužbe Osnovni sud u Banjoj Luci ne zakazuje bilo kakvu raspravu niti ih obavještava šta je sa njihovom tužbom. Zbog šutnje postupajuće sutkinje Biljane Sabljić, advokat Omerčehajić se dvaputa obratio i predsjedniku Osnovnog suda Banja Luka, ali do danas ni od njega, također nema nikakvog zvaničnog odgovora.
A. HADŽIĆ

Oni koji su o meni lagali morat će mi se javno izviniti

- Ne želim preći preko ovoga. Zna se gdje sam ja bio i šta sam radio sve vrijeme rata i neću dozvoliti da neko moje časno učešće u redovima Armije BiH prlja na ovakav način. Sudit ću se do zadnjeg dana mog života i one koji su ovu laž napisali i javno objavili natjerati da mi se isto tako javno izvinu. Ja sam javna ličnost, imam prijatelje i poklonike moje pjesme širom bivše Jugoslavije i ne dam nikome da me na ovakav način vrijeđa i blati - kazao nam je jučer Nedžad Salković.

No comments: